If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
[QUOTE=Satanism;821192]Включва хуй....компресора под 3-4 градуса не го търси....може да си прочетеш и книжката по тоя повод, вместо да задълбаваме в излишни спорове [/QUOTE
не виждам смисъл да се обиждаме,като гледам и ти си с дизел така че няма да споря ,ако не се включва компресора то тогава няма да се включат и вентилаторите за радиатора на климатика нали,тогава аз като запаля при минусова температура и усиля топлото на макс,вентилатора в купето на авто и клапите в крайно дясно положение ,що ми светва копчето за подгрева на задното стъкло и копчето на климатика,и да ти кажа че докато си чистя снега от колата си чувам много ясно вентилаторите кога се пускат,но това сигурно е само при мен нали
Включва хуй....компресора под 3-4 градуса не го търси....може да си прочетеш и книжката по тоя повод, вместо да задълбаваме в излишни спорове
здравеите колеги не искам да влизам в излишни спорове но на моита 156 и при минус 20 включва даже без да натискаш копчето стига само да сложиш на размразяване на стъклата и пуска автоматично климатика тогава не знам 100 процента но климатика работи като по инверторен начин и оправя стъклата ако има вътре газ .Не знам само дали на всички модели е така
Аз никого не съм обиждал, приятел, тва 1во, 2ро ти може каквото искаш да си чуваш, аз ти казвам, че компресора под 3 градуса външна температура не се включва.Прочети си книжката, там го пише много ясно , няма какво да ми обясняваш ти докато си чистиш снега кво ставало....
И това не е само на алфите, а на почти всички коли, без значение произход, модел и т.н...
Съвсем отделен е въпроса, дали тея компресори знаят, че навънка е 2 градуса или някой "майстор" е чекиджийствал по тях...
Аз никого не съм обиждал, приятел, тва 1во, 2ро ти може каквото искаш да си чуваш, аз ти казвам, че компресора под 3 градуса външна температура не се включва.Прочети си книжката, там го пише много ясно , няма какво да ми обясняваш ти докато си чистиш снега кво ставало....
И това не е само на алфите, а на почти всички коли, без значение произход, модел и т.н...
няма да споря но не виждам смисъл тези вентилатори да работят ако не работи компресора,а от студен старт на двигателя няма и минута при минусова температура,но това е само мое мнение
че компресора под 3 градуса външна температура не се включва.Прочети си книжката, там го пише много ясно , няма какво да ми обясняваш ти докато си чистиш снега кво ставало....
Е да, ама не. Пуснах го при -3 показани на таблото. И то го пуснах според описанията точно в книжката. Като цъкнах само бутона за да се включи компресора, не пожела. Явно наистина има такава защита, при студено време да не го пуска (макар че такова нещо в книжката не намерих да пише). Ама като натиснах бутона за рециркулация, го пусна като стой та гледай (тъй като и според книжката, натискането на бутона за рециркулация, пуска автоматично и климатика). И си го подкара на -3 без никакъв проблем. Нарочно тествах, докато бях спрял на място и можех да чуя наистина ли се включва или не.
Две черни перли... Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
няма да споря но не виждам смисъл тези вентилатори да работят ако не работи компресора,а от студен старт на двигателя няма и минута при минусова температура,но това е само мое мнение
така е колега но това става само когато пуснеш да размразява стъклата и не на първата а на втората позиция която е червен цвят
здравеите колеги не искам да влизам в излишни спорове но на моита 156 и при минус 20 включва даже без да натискаш копчето стига само да сложиш на размразяване на стъклата и пуска автоматично климатика тогава не знам 100 процента но климатика работи като по инверторен начин и оправя стъклата ако има вътре газ .Не знам само дали на всички модели е така
Имах преди 1 година 156 2.4 jtd и на нея беше същото
незнам занимавам се и съм завършил "климатични и вентилационни системи" .. Но незнам колко сте наясно с понятието инверторен компресор същност такова няма те са 2 вида Винтов и бутален..под "Инвертор "ако се съди от домашните климатици там принципа е че компресора работи на различни обороти ,демек променя ги в зависимост от нуждите. за коли такива компресори не съм чъвал ,те или работят или не..В моя случей в който не включва компресора ще проверя като го заредя с Р134а и първо трябва да видя що я купих празна,дали утечка или нарочно испускане но да .. и при мен уш съм изключил климата от ауто режим а като натисна копчето за речирколация на вътрешния въздух светва и лампата за климатика. незнам "какво е искал да каже лирическият герио" който е констроирал това.
---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:40 ----------
мм другото мое виждане за това да се включва и климатика когато размразява стъклата е инженерите италиянци да са сложили четирипътен ротационен вентил,който да обръща режима от истудяване в отопление,да прави испаритяля кондензатор а кондензатора испарител,пак визирам домашните клими.Но това е мое мнение
...........а като натисна копчето за речирколация на вътрешния въздух светва и лампата за климатика. незнам "какво е искал да каже лирическият герио" който е констроирал това.
Този герой е помислил и за удобството, да не бършеш стъклата които се потят предимно при вътрешна циркулация!
мм другото мое виждане за това да се включва и климатика когато размразява стъклата е инженерите италиянци да са сложили четирипътен ротационен вентил,който да обръща режима от истудяване в отопление,да прави испаритяля кондензатор а кондензатора испарител,пак визирам домашните клими.Но това е мое мнение
добре не разбирам логиката щом няма такав вентил следователно компресора ни работи и насочва газа да се изпарява в вътрешното тяло и да кондензира вън.. това е само охлаждане в купето..защо забога тогава включва снежинката като по добре е да тръгва горещ въздух на предния прозорец
Comment